Garantie & Retourneren

Wij garanderen dat de verkochte producten in onze website andere producten dan expliciet vermeld, zijn 100% nieuw en vrij van gebreken in materiaal en vakmanschap. Onze gedetailleerde warrant beleid is als volgt:

1. Wij garanderen onze producten voor 1 jaar onder normale, niet-commercieel gebruik. Tijdens de eerste negentig (90) dagen vanaf de datum van aankoop, zullen wij repareren of vervangen van defecte product.

2. Na negentig (90) dagen en maximaal één (1) jaar na aankoop, zullen wij, onderworpen aan inspectie, reparatie van de defecte accu of vervang deze door een nieuwe of gereviseerde unit. Het rendement moet vergezeld gaan van een Return Merchandise Authorization (RMA) nummer, dat wordt afgegeven op verzoek, en moet prepaid worden verzonden. Een verschepen korting zal worden uitgebreid tot de klant in het geval dat een defect in materiaal of vakmanschap wordt bevestigd.

3. De garantieperiode is een jaar na de oorspronkelijke datum van aankoop. Een vervangend artikel, indien verzonden, niet opnieuw opstart, of op enigerlei wijze uit te breiden, de garantieperiode.

4. Voor accu of batterij aanverwante producten, celcapaciteit uitputting na verloop van tijd in het kader van regelmatig gebruik is normaal en is geen indicatie van het defect. Een accu die tachtig procent (80%) van de oorspronkelijke capaciteit behoudt na twaalf maanden wordt als normaal beschouwd.

5. Voor accu of batterij aanverwante producten, de garantie vervalt indien de batterij verkeerd is opgeladen, geïnstalleerd of misbruikt op enigerlei wijze, of als het etiket en / of streepjescode garantie label is verwijderd of veranderd zijn.

6. Indien van toepassing, moeten alle verzoeken om garantie rendementen gepaard gaan met een bewijs van aankoop en worden gemaakt via de dealer of uitlaat, waar de accu oorspronkelijk werd aangekocht.

7. Als u van gedachten verandert en het item wilt terug te komen voor een terugbetaling, dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice afdeling en een Return Merchandise Authorization (RMA) nummer te verkrijgen binnen vijftien (15) dagen na aankoop. Keer terug binnen dertig (30) dagen na aankoop kan zijn voor de uitwisseling, krediet of terugbetaling naar eigen goeddunken. Een product terug voor terugbetaling of uitwisseling moet in de originele verpakking, en het moet compleet en onbeschadigd zijn. Klant is verantwoordelijk voor de verzendkosten op geretourneerde artikelen. Voor uw eigen veiligheid, we bly raden u aan uw retourzending tegen verlies of schade te verzekeren, en dat u een verlader die je kunt voorzien van een bewijs van levering te gebruiken. Onze terugkeer beleid is om de aankoopprijs (exclusief verzendkosten) terug te betalen.

8. Deze garantie geldt niet voor apparaten, zoals computers of camera's, die worden aangedreven door onze accu's. Wij zijn niet verantwoordelijk voor het oneigenlijk gebruik van ons product (s) zal worden gehouden.

Algemeen Bestellen Beleid

Uw ontvangst van een orderbevestiging van ons niet onze aanvaarding van uw bestelling te duiden. Wij behouden ons het recht voor om te accepteren of te weigeren uw bestelling op elk moment na ontvangst van uw bestelling om welke reden. Als uw creditcard is al in rekening gebracht voor de aankoop en uw bestelling wordt geannuleerd, zullen wij onmiddellijk een krediet te geven voor de ten laste van de creditcard die is gebruikt in het orderbedrag. Bepaalde bestellingen moeten onze pre-goedkeuring met een aanvaardbare wijze van betaling te verkrijgen, zoals vastgesteld door onze afdeling facturering. We kunnen aanvullende controles of informatie vereisen voordat de verwerking en verzending van alle orders.

Algemeen Beleid van de terugkeer

Het is ons doel om onze klanten 100% tevredenheid. Indien, om welke reden dan ook, u niet tevreden bent met ons product (en), neem dan onmiddellijk ofwel contact met ons opnemen via telefoon of e-mail en hebben uw factuur bij de hand. We zullen proberen ons best om uw probleem op te lossen. Als u het product (en) aan ons binnen 15 dagen terug te keren, zullen wij betalen u de volledige prijs van het product (geen verzendkosten zal worden terugbetaald, tenzij wordt aangetoond dat de terugkeer is een resultaat van onze fout). Voorafgaand aan het terugsturen van een product, mail ons voor een RMA en volg de instructies over hoe het product (en) het schip terug naar ons. Zie "RMA procedures" hieronder. Indien van toepassing, moeten alle verzoeken om garantie rendementen gepaard gaan met een bewijs van aankoop en worden gemaakt via de dealer of uitlaat, waar de accu oorspronkelijk werd aangekocht. Alle rendementen zijn uitsluitend krediet en dient te geschieden binnen vijftien (15) dagen na de factuurdatum. Wij behouden ons het recht voor om een ​​vijfentwintig procent (25%) restocking fee in rekening brengen.

Het is de verantwoordelijkheid van de klant om te betalen voor de retourvracht, en redelijke zorg te nemen om te beschermen tegen schade in het goederenvervoer, als je wilt om het product terug te sturen om welke reden.

Return Merchandise Authorisation (RMA) Procedures

1. U kunt een Return Merchandise Authorization (RMA) nummer: Alle retourzendingen moeten een RMA voor de verwerking hebben. Neem dan contact met ons op om goedkeuring evenals de RMA te verkrijgen. RMA zijn enkel geldig gedurende dertig (30) dagen (poststempel door of drager geplaatst door de 30e dag).

2. Neem RMA aan de buitenkant van het pakket: Het moet duidelijk worden weergegeven op de return-shipping label van het pakket. Pakketten zonder RMA worden niet geaccepteerd.

3. Verzonden binnen dertig (30) dagen: De producten moeten binnen dertig (30) dagen na de uitgifte van de RMA worden geretourneerd. Pakketten ontvangen na de 30e dag niet zal worden geaccepteerd en zal worden teruggegeven aan de klant.

4. Verpak in de originele verpakking: Afgesloten alles oorspronkelijk ontvangen, inclusief alle handleidingen en gerelateerde materialen. Plaats het verpakte product in een beschermende buitendoos. We moeten alle originele producten te ontvangen om uw terugkeer of uitwisseling te verwerken. Wij zijn niet verantwoordelijk voor de producten die zijn beschadigd als gevolg van slechte verpakking, beschadigd verpakking of verloren zendingen. Producten moeten worden teruggestuurd 100% compleet, inclusief alle onderdelen, originele dozen en verpakkingsmaterialen, handleidingen, blanco garantie kaarten, en andere accessoires die door de fabrikant.

Wij hechten veel belang aan uw privacy

We gebruiken cookies om uw surfervaring te verbeteren, om gepersonaliseerde advertenties of inhoud aan te bieden en om ons verkeer te analyseren. Door op “Alle cookies accepteren” te klikken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies.